Min stora kärlek!!!

Jag är tillsammans med världens underbaraste!!!
Han älskar sina barn över allt, o han älskar mig.
Jag älskar min son över allt.
VI ÄLSKAR VARANDRA!!
Om någon där ute får uppleva det jag upplever varje dag så värmer det mitt hjärta!
Vi har haft det tuffare än vanligt under våra snart 6 år tillsammans.
Funderar på att skriva en bok om mitt liv. Ibland känns det som en saga, o då ingen lätt saga, att ingen därute har varit med om samma saker som vi.
Men det är ingenting som syns utanpå. Att vi kan bli sårade o ledsna av andras sätt.
Jag älskar min kära så så mycket!!!
Många tror att vi är så starka att vi klarar av allt det gör vi nog oxå men vi får hela tiden kämpa för att klara av allt. Kärleken ett barn har till sin förälder kan aldrig tas bort ifrån barnen!
Men även om barnen växer o blir stora så måste de oxå förstå att de kan såra sin mamma/pappa så mycket.
Men det enda vi kan göra är att: Fortsätta älskar våra barn lika mycket för det, för de är just barn, o de kommer att bara förbli ett barn tills den dag de blir vuxna o förstår livets mening, varför vi säger vissa saker.
Sen en sak ska vi aldrig glömma!!!
O det är att de flesta försöker göra det rätta, vissa föräldrar saknar empati o har barn av egoistiska skäl, en av anledningarna till att vi inte har en till liten är att jag vill ha lugn o ro, så jag verkligen kan njuta av allt underbart som kommer av en till liten varelse <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0